FAQ

Veelgestelde vragen
Met het lanceren van de webwinkel hoop ik natuurlijk dat er geen vragen zijn en je alles kan vinden waar je naar op zoek bent. Maar dit is natuurlijk niet altijd zo en dat is ook helemaal niet erg. Voel je dan ook vrij om je vraag te stellen via vita-me@outlook.com. Kijk wel even of je vraag hieronder wordt beantwoord. Zo niet, dan doe ik mijn uiterste best je vraag zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen twee werkdagen, te beantwoorden.

Hoe winkel ik op de webshop?
Je kunt langs de verschillende categorieën gaan en een keuze maken door te klikken op het betreffende product. De winkelwagen is een geheugen voor producten die je tijdens het winkelen hebt toegevoegd, maar je bent niet verplicht deze ook te bestellen. De winkelwagen biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te winkelen via het pictogram “terug naar de winkel”. Bij elk product staat een afbeelding zodat je weet wat je kunt verwachten. Soms zijn er vernieuwde verpakkingen waardoor het er thuis net iets anders uit ziet. Dit gaat dan alleen om de verpakking, de inhoud zal hetzelfde zijn. Een uitgebreide omschrijving van het product, de ingrediënten en gebruikswijze komen in beeld als je op het product klikt. Je kunt in de winkelwagen altijd producten wissen of het aantal veranderen.

Hoe plaats ik een bestelling via de webshop?
Op ieder moment in het bestelproces kun je klikken op de knop “winkelwagen”. Je komt dan in je winkelwagentje waar de producten staan die je hebt gestopt. Hier kun je nog wijzigingen doen. Als je tevreden bent, klik je op de knop “ga door naar afrekenen”. Hier kun je je adres invullen en de verzendmethode kiezen . Je kiest de betaalmethode, accepteert de algemene voorwaarden en klikt dan op “plaats je bestelling”. Even later krijg je via je ingevoerde e-mailadres een bevestiging met een overzicht van de artikelen die je zojuist hebt besteld.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?
Indien je bestelling niet binnen de gestelde bezorgtermijn afgeleverd is, stuur dan even een mailtje naar vita-me@outlook.com. Ik zal dit dan voor je uitzoeken. Voor bestellingen buiten de Nederland: houd rekening met een iets langere levertijd.

Waarvoor is een eigen account?
Met je eigen account kun je gemakkelijk verzend- en factuuradressen beheren en wachtwoord- en persoonlijke accountgegevens aanpassen. Ook kun je terugkijken wat je een vorige keer hebt besteld. Vanuit je oude bestelling kun je, indien de producten goed bevielen, gemakkelijker en sneller je favoriete producten opnieuw bestellen.

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
Als je op “Mijn Account” aan de linkerkant van de webshop klikt kun je je accountgegevens of je wachtwoord wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ga naar “Mijn Account” aan de linkerkant van de webhop. Vervolgens kun je hier gemakkelijk een nieuw wachtwoord invoeren. Vergeet vervolgens niet om de wijzigingen op te slaan.

Ik heb me bedacht en wil mijn bestelling graag annuleren. Wat moet ik doen?
Jammer, maar dit kan gebeuren. Stuur in dit geval een e-mail naar vita-me@outlook.com.

Is het mogelijk om mijn bestelling op een PostNL te laten bezorgen, zodat ik deze kan afhalen wanneer het mij uitkomt?
Helaas is het nog niet mogelijk om uw pakket op een PostNL locatie af te halen. Wellicht komt hier in de toekomt verandering in.